måndag 12 januari 2015

E Nordlund Instagram collection

Jag har gjort kuddar. Fyra fina motiv finns nu färdiga för lansering...och det är här jag inte hinner med riktigt. Nu har jag och min vän fotograf Anna Littorin i alla fall tagit bilder på dem. Se här hur det ser ut när de samlats på en bild. Vi hittade en bra miljö i Konstnärernas Kollektivverkstad i det gamla sockerbruket vid Klippan i Göteborg. Lite lagom ruffigt och slitet och med ett fint ljus som föll in.

Jag plockade med mig lite rekvisita och vi gjorde också denna lite mer arrangerade bild och den känns också fin. Stolen på bilden under är från en gammal polisstation. Köpt av mina föräldrar på överskottslagret i Kviberg för säkert 40 år sedan. Nu omklädd med grå sammet och en del i vår bildrekvisita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar